Future of Marketing
onsdag kl. 09:10 - 09:40
Språk: Norsk
Verden endrer seg fortere enn noen gang, og det dukker stadig opp digitale hjelpemidler som kan hjelpe i kampen for om kundene. For å lykkes er noe av det viktigste å få med bedriften, og alle de ansatte, på de digitale endringene.
Bjarne har ledet digitale endringer med fokus på å øke kundeinteraksjon siden 2013.
Hans presentasjon tar utgangspunkt i kunde for å identifisere riktige virkemidler som fungerer i ulike situasjoner, og deretter suksesskriterier for å lykkes med den digitale endringen i bedriften.
Bjarne vil gå igjennom to konkrete case
I begge eksemplene over er utgangspunktet riktig budskap, til riktig kunde til riktig tid viktig.
CCO, Konciv
Bjarne jobber til daglig som kommersiell leder i Konciv, et softwareselskap som hjelper bedrifter å digitalisere og effektivisere arbeidsprosesser. Han har 16-års erfaring fra Lyse-konsernet og de siste 8 årene jobbet han med salg og marked i Altibox. Dette inkluderer 3 år som CRM Manager, hvor han de siste to årene ledet Salgsavdelingen og Samhandling (med ansvar for kommunikasjon til Altibox-partnere)