Masters of Personalization
Keynote
mandag kl. 10:10 - 10:50
Språk: Norsk
Hilde jobber som direktør for digital innsikt i OBOS. Leder CRM, digital analyse og BI dataplattform - samle, strukturere og utnytte data på tvers i konsernet. Hun brenner for personalisert markedsføring som utnytter både betalte, fortjente og egne kanaler. Bidrar med innsikt til datadrevne beslutninger og forbedring av kundeflatene.
Direktør digital innsikt, OBOS
Hilde har tidligere vært Markedsdirektør i Stiftelsen Norsk Luftambulanse, Markedssjef i Block Watne med fokus på merkevare, synlighet, markeds og kundeinnsikt samt salgsutvikling, samt Markedssjef i NSB med hovedansvar for all betalt markedsføring og egen kundedatabase/CRM.
KEYNOTE
Head of Marketing Omnichannel Strategy & CX, Nissan Motor Corporation
KEYNOTE
Afdelingschef Personaliseret Kommunikation, Sydbank
KEYNOTE
Customer Experience & Multichannel Manager, Novo Nordisk
KEYNOTE
CRM Manager & Produktägare Martech, Svenska Spel Sport & Casino
KEYNOTE
Head of Marketing Omnichannel Strategy & CX, Nissan Motor Corporation
KEYNOTE
Afdelingschef Personaliseret Kommunikation, Sydbank
KEYNOTE
Customer Experience & Multichannel Manager, Novo Nordisk
KEYNOTE
CRM Manager & Produktägare Martech, Svenska Spel Sport & Casino