Workshop
Monday 09:00 AM - 11:00 AM
Language: Norsk
Ønsker du å ta arbeidet med lojalitet, kundeinnsikt og personalisering ett skritt videre, og få større effekt av markedsbudsjettet? Velkommen til workshop!
Vi går gjennom et unikt rammeverk for å skape et vellykket lojalitetsprogram, som engasjerer kunden og gir økt omsetning, kundeforståelse og ROI for din bedrift. Du får muligheten til å ta pulsen på dagens arbeid, identifisere de største potensialene for videre utvikling og hente inspirasjon fra andre deltakere. I tillegg får du konkrete best practice eksempler og tips du kan ta med deg hjem!
Hvem passer det for? Denne workshopen passer for deg som jobber med kundedata, lojalitetsprogram, kundeklubb og personalisering, enten du er godt i gang eller i ferd med å starte arbeidet.
Hva sitter du igjen med?
Bas Kommunikasjon er en ekstremt glad gjeng på rundt 50 personer og vi er størst i Norge på personalisert og innsiktsbasert kommunikasjon. I tillegg gjør vi Dialogkonferansen en gang i året siden 1997. Og ja, vi gjør absolutt alt selv.
Manager Bas Retail & Loyalty, Bas Kommunikasjon
Jørgen has 15 years of hands-on experience with loyalty and customer insights, and has, among other things, built 6 sucessful loyalty programs in Varner (Dressmann, Cubus, Volt, Bik Bok, Carlings, Junkyard), one of the Nordics' largest fashion groups, with over 7 million members, and loyalty and customer data as a central part of the strategy.