AI for Marketing Cases
Tuesday 01:40 PM - 02:20 PM
Language: Norsk
Forstå hvordan Gjensidige jobber med alt fra utvikling av markedskonsepter, digitale tjenester, innholdsproduksjon til modellbygging, maskinlæring og målrettet, analytisk drevet kommunikasjon i alle deler av kundereisen.
Lær hvordan man kombinerer analytisk innsikt og utvikling av kommunikasjonsaktiviteter og bruker innsikt, data og analyser for å utvikle og optimalisere personaliserte kundeopplevelser i både utgående og inngående kommunikasjonskanaler
Alt tuftet på å implementere omni-kanal, trigger-baserte og automatiserte løsninger med maskinlæring og AI for kontinuerlig forbedring.
Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap.
Head of Analytics and Data, Gjensidige
Erik Poppe har i mer enn 20 år arbeidet med data, analyse og tjenesteutvikling av analytiske løsninger. Hans spesialfelt er maskinlæring og AI brukt i markedsføring og kundekommunikasjon. Som konsulent har Erik erfaring fra en lang rekke bransjer, hovedsakelig rettet mot forbrukermarkedet. Han leder nå Analytics & Data i Gjensidige forsikring, Privat. Enheten koordinerer og automatiserer kommunikasjonsprosessene mot privatkundene.