Når kunden snakker: Hvordan vi sikrer kundens ærlige tilbakemelding om oss og våre leverandører
Cases
mandag kl. 13:40 - 14:10
Språk: Norsk
Hvordan får vi kundene til å gi oss ærlige tilbakemeldinger? Og hvordan kan vi få dem til å vurdere leverandører de har brukt? I dette foredraget deler jeg min erfaring med å nå kundene på rett tidspunkt, stille de riktige spørsmålene og sikre god svarrate. Du får praktiske tips, og jeg viser også hvordan tilbakemeldinger fra kunden kan hjelpe oss med å løfte samarbeidet med våre leverandører. Ved å integrere evalueringer i skadeoppgjøret blir det en naturlig del av prosessen, og vi får både innsikt og forbedringsmuligheter.
3 grunner til å høre på foredraget
- Enkle verktøy: Se hva som kan bidra til høyere svarprosent.
- Sterkere tillit: Hvordan tilbakemeldinger som blir hørt øker tillit.
- Bedre samarbeid: Hvordan kundens evaluering kan løfte samarbeidet med leverandører.
Foredragsholder
Olga Ødegaard
CEO Kundeopplevelse og Innsikt, Gjensidige