Når kunden snakker: Hvordan vi sikrer kundens ærlige tilbakemelding om oss og våre leverandører

Cases

mandag kl. 13:40 - 14:10

Språk: Norsk

Hvordan får vi kundene til å gi oss ærlige tilbakemeldinger? Og hvordan kan vi få dem til å vurdere leverandører de har brukt? I dette foredraget deler jeg min erfaring med å nå kundene på rett tidspunkt, stille de riktige spørsmålene og sikre god svarrate. Du får praktiske tips, og jeg viser også hvordan tilbakemeldinger fra kunden kan hjelpe oss med å løfte samarbeidet med våre leverandører. Ved å integrere evalueringer i skadeoppgjøret blir det en naturlig del av prosessen, og vi får både innsikt og forbedringsmuligheter.

3 grunner til å høre på foredraget

  • Enkle verktøy: Se hva som kan bidra til høyere svarprosent.
  • Sterkere tillit: Hvordan tilbakemeldinger som blir hørt øker tillit.
  • Bedre samarbeid: Hvordan kundens evaluering kan løfte samarbeidet med leverandører.

Foredragsholder

Olga Ødegaard

CEO Kundeopplevelse og Innsikt, Gjensidige

Flere foredragsholdere:

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!