Effektiv, trygg og personlig – Løft kundeopplevelsen med RCS
Workshop | LINK
mandag kl. 13:00 - 14:10
Språk: Norsk
Oppdag hvordan RCS kan brukes til å styrke kundedialogen og skape mer tillit, relevans og drastisk forbedre kundeopplevelsen. Her får du konkrete eksempler på hvordan kan ta i bruk RCS for å levere mer personlig, sikker og effektiv kommunikasjon – og hvordan dette kan bidra til økt lojalitet, bedre kundereiser og høyere respons.
Foredragsholdere
Håvard Kvinnesland
Senior Løsningsarkitekt, Bas Kommunikasjon
Håvard er en av Bas' mange stjerner. Opprinnelig utvikler – dermed kan han skjære igjennom all mumbo jumbo i techverden og forklare deg det komplekse enkelt, underholdende og matnyttig. Han er en energibunt som workshopleder – så gled deg!
Jenny Frøland Steindal
Technical Customer Success Specialist, LINK Mobility
Stian Johansen
VP Innovation and Business Development, LINK Mobility
Flere foredrag:
Fremtidens kundekommunikasjon – Slik endrer RCS Retail-bransjen
Jenny Frøland Steindal, Technical Customer Success Specialist, LINK Mobility
Nicolai Henriksen Langholm, Sales Manager, LINK Mobility
Les mer

