Den skjulte, datadrevne sannheten om kundelojalitet – hva er det egentlig som får kundene til å komme tilbake?
Keynote
Keynote
tirsdag kl. 08:40 - 09:25
Språk: Engelsk
- Lojalitetsillusjonen: Når «lojale» kunder ikke er så lojale som du tror
- Lojalitet, vane eller bekvemmelighet? Den virkelige grunnen til at kundene handler igjen og igjen
- Hvorfor store merkevarers lojalitetstaktikker ikke alltid fungerer for mindre selskaper – og hva du bør gjøre i stede
Foredragsholder
Dominik Olejko
CX & Loyalty Expert,
Dominik has nearly two decades of experience in retail and customer experience, shaping strategies across major European brands such as H&M, IKEA, and Decathlon.
He has held senior leadership roles in customer insights, analytics, sales, and loyalty, bridging data with commercial execution. Currently, he works for Pepco as Head of Customer Insights & Marketing Analytics, covering multiple European markets. Today, as a speaker, he brings a practitioner’s perspective on how brands can win both hearts and wallets through customer experience and reversed loyalty.
