Den skjulte, datadrevne sannheten om kundelojalitet – hva er det egentlig som får kundene til å komme tilbake?

Keynote

Keynote

tirsdag kl. 08:40 - 09:25

Språk: Engelsk

  • Lojalitetsillusjonen: Når «lojale» kunder ikke er så lojale som du tror
  • Lojalitet, vane eller bekvemmelighet? Den virkelige grunnen til at kundene handler igjen og igjen
  • Hvorfor store merkevarers lojalitetstaktikker ikke alltid fungerer for mindre selskaper – og hva du bør gjøre i stede

Foredragsholder

Dominik Olejko

CX & Loyalty Expert,

Dominik has nearly two decades of experience in retail and customer experience, shaping strategies across major European brands such as H&M, IKEA, and Decathlon.

He has held senior leadership roles in customer insights, analytics, sales, and loyalty, bridging data with commercial execution. Currently, he works for Pepco as Head of Customer Insights & Marketing Analytics, covering multiple European markets. Today, as a speaker, he brings a practitioner’s perspective on how brands can win both hearts and wallets through customer experience and reversed loyalty.

Flere foredragsholdere:

Dine data, ditt valg

Vi bruker cookies og dine data til å holde nettsiden sikker, statistikk, analyse og markedsføring. Du kan lese mer i vår personvernerklæring.

Få med deg siste nytt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdateringer om billetter, kampanjer og siste nytt om faglig og sosialt innhold!